Dedicated Marketing

 

Rivium Boulevard 301-320
2909 LK  Capelle aan den IJssel
info@dedicatedmarketing.nl

Tel: 010 - 799 53 41

Telefonisch bereikbaar:

Maandag t/m vrijdag: 8.30 u. - 18.00 u.

  • Facebook - White Circle

© 2020 Dedicated Marketing is een onderdeel van Jecaju

Loyale klanten zijn goud waard

Loyalty Marketing

WE ONDERSTEUNEN U GRAAG MET ONZE ZEER BREDE LOYALTY ERVARING

Dedicated Marketing heeft een zeer brede ervaring op het gebied van Loyaliteit. Deze ervaring hebben we opgedaan bij opdrachtgevers zoals Gall & Gall (Klant& kaart), Michelin (Drive & Safe Program), Golden Tulip (Flavours Benefits en Ambassador Club), TNT Express (spaarprogramma), Mercedes-Benz (online survey program) en Opel (customer satisfaction). Wij zijn zeer nauw betrokken geweest bij de opzet, ontwikkeling, uitbouw en optimalisatie van bovenstaande grote nationale en internationale loyaliteitsprogramma's, zowel voor Business to Consumer als Business to Business.

Onze ervaring, opgedaan bij top 500 klanten kan uiteraard worden toegepast en toegespitst op bedrijven van iedere grootte, van ZZP-er tot het MKB. Loyale klanten zijn namelijk voor iedere organisatie enorm belangrijk, of dit er nu 300, 3.000 of 300.000 zijn. Om ervoor te zorgen dat nieuwe klanten loyale klanten worden, en ze dus voor langere tijd te behouden voor uw organisatie, is het belangrijk om de juiste marketing stappen te ondernemen. Het is immers goedkoper om een bestaande klant te behouden dan een nieuwe klant te winnen!

 

Loyalty Campagnes

Dedicated Marketing helpt u daarom graag met het bedenken en uitvoeren van Loyalty campagnes zoals: welkom, cross- en upsell, stimulatie (campagnes en nieuwsbrief), signalering geen activiteit klant, retentie (behoud), anti-churn (voorkomen uitstroom) en winback (terugwinnen). M.a.w. we kunnen u helpen met praktijkgerichte adviezen voor wat betreft de gehele loyalty cyclus die klanten afleggen!

Online Surveys

Ook voor het bedenken, inrichten en uitvoeren van Online Surveys bent u bij ons aan het juiste adres. Door inzet van Online Surveys creeërt u customer insights (zoals wat vind uw klant van uw product of bedrijf etc.) die u kunnen helpen uw klanten loyaler te maken.

Wilt u ook graag loyale klanten die meer besteden? Neem contact met ons op voor een afspraak.