CRM Systeem

CRM Systeem

CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM SYSTEEM)

Als wij een nieuwe website of webshop voor je ontwikkelen kunnen we deze direct voorzien van een compleet geïntegreerd en professioneel CRM Systeem.

Wat is CRM en waarom heb je het nodig?

Met een Customer Relationship Management Systeem heb je één plek waarin al je klantdata bij elkaar komt. Niet alleen worden alle nieuwe aanvragen die binnenkomen via het contactformulier op je website er automatisch in opgeslagen, maar je kunt ook andere klantdata importeren. CRM draait om het opbouwen, uitbouwen èn onderhouden van relaties met je klanten (en prospects).

Met een CRM Systeem krijg je de beschikking over de volgende functies:

  • Klantendatabase (ook geschikt als ledendatabase voor verenigingen)

  • Facturen (opmaken, verzenden en incasseren)

  • Offertes (opmaken, verzenden en opvolgen)

  • E-mail Marketing Tool (met verschillende automatiseringsmogelijkheden voor uiteenlopende contactmomenten)

  • Social Media Add Maker (maak social media posts op maat voor ieder social channel en deel ze direct op je social kanalen)

  • Video Maker (maak eenvoudig een video met de drag and drop editor en deel ze op je social channels) 

  • Chatfunctie (als een klant een vraag stelt via de chatfunctie wordt de conversatie automatisch opgeslagen in het CRM Systeem)

  • Coupons (verstuur vanuit het CRM Systeem kortingscoupons naar je klanten)

  • Taken en Workflows (deel taken en workflows met medewerkers en of klanten)

CRM draait om het opbouwen, uitbouwen èn onderhouden

van relaties met je klanten (en prospects)

HAAL MEER UIT JE KLANTRELATIES MET CRM

Doordat alle klant gerelateerde info op één centrale plek staat ben je in staat om de relatie met je klanten verder te optimaliseren.

Voorbeelden van het optimaliseren van klantrelaties:

  • Maak van een lead een klant (bv. door de klant een opvolgingsbericht of aanbieding te sturen na een contactmoment)

  • Doe aan crossell en upsell (als de klant één product heeft afgenomen hebben ze wellicht interesse in een ander of soortgelijk product)

  • Stuur herinneringen in geval van inactiviteit (probeer de klant te enthousiasmeren in geval ze een tijdje niets hebben gekocht)

  • Beloon trouwe klanten (stuur trouwe klanten een kortingscoupon als dank voor hun loyaliteit)

  • E-mail campagne naar specifieke doelgroepen (de juiste boodschap op het juiste moment naar de juiste persoon)

 

Wil je meer weten over hoe een CRM Systeem achter je website of webshop jou kan helpen bij het opbouwen, onderhouden en uitbouwen van klantrelaties?

Neem snel vrijblijvend contact met ons op, we helpen je graag!